Sitter i solen och bloggar!

Tänkte bara göra en liten sammanfattning av denna helg ;)
Fredag: jag och Emma var på hungerspelen, den var grym!!!
Lördag: jag isabelle och hanadi var i stan. Efter en stund skulle hanadi hem och äta så jag och Isabelle åkte till Backaplan. Där köpte jag en skinnjacka på JC och en kofta på Gina Tricot. Allt som allt köpte jag en. Skinnjacka , kofta, fjäderörhängen, och en ring :)
Söndag: jag har sett på Elins fotbolls match, och nu försöker pappa tända grillen så vi kan grilla :) gott! Sen ska jag nog göra lite läxor :( speciellt SO-uppsatserna...

Imorgon har jag i alla fall en halvdag så jag slutar kl.11 :D


//Hanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0