en vecka klar!! en vecka kvar...

japp nu har jag och emma praoat i en vecka och nu är det en vecka kvar :) Det har faktiskt blivit roligare och roligare på min avdelning: mejeriet.Det är lite kallt och tungt att bära, t.ex smör, mjölk, yoghurt, risifrutti osv... men man får mer muskler(och ont i ryggen :P). Men jag har i alla fall trevliga "arbetskamrater" , så det är bra :) Emma är förresten på avdelningen: Kolonial. Inte för att jag vet vad det betyder men det är typ vid pastan och kaffet i alla fall. Jag får se om jag och Emma byter nästa vecka så hon är på mejeriet och jag är på Kolonial. Fast Emma vill inte vara på mejeriet för att det är kallt :P haha. När folk frågar vilken avdelning jag är på och jag svarar: Mejeriet, så är det första dom säger: usch vad kallt x) men men... jag har vant mig lite nu. Jag gissar att mejeriet är en sån avdelning som ingen vill jobba på haha :P

Imorgon ska jag i alla fall på kalas hos min farmor och faster som har kalas samtidigt för dom fyller år rätt så nära varandra. Och innan det ska jag nog måla naglarna, vi får se vilken färg ;)
Pappa hade köpt chips med: cheeseburgar smak eller nåt sånt... undrar hur de smakar haha. Ganska konstigt tror jag:P
Nu kollar jag igenom lite bilder :)


Här är 2 bilder från innan julen på mig och Emma haha :P är inte leopard-mössan som jag har på mig söt? :) (ignorera mina fingrar, för de ser GIGANTISKA ut, haha... i alla fall på den nedersta bilden)


Fina gubbar jag och Elin gjorde på Wii va? haha


Mitt kusinbarn Svea, förra julen tror jag :) såå söt♥


Förra vinterns snögubbe:)









Thailand♥♥♥ vill tillbaka!!!



I Väjern!

Bakar bröd nån stans!


Halloween-fest med Alicia & Frida! ( mina fingrar, haha :P)


Skolavslutning!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0