15 februari :)

Idag har jag och Isabelle spelat sims, varit inne på datan, kollat i en Frida tidning, övat på dansen vi ska lära ut och ätit på McDonald's :) det var nog det.. Haha
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, men jag kommer nog på nåt. Men om jag inte gör det så får det väl bli en slapp-dag ;) Nu ser jag i alla fall på "Real Housewifes of Beverly Hills" och sen klockan åtta ska jag se på Chuck eller nåt för det går verkligen inga bra program på tv på onsdagar :(

Idag hade jag på mig en tröja från gina(en av dom som jag köpte i måndags) och svarta jeans + örhängen från glitter tror jag, fick dom av mamma igår :) och till det hade jag lockigt hår( sov med flätor).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0