Sono io :D (De e jag)

Hehe :D Jag heter då Emma som man kanske lyckats lista ut vid det här laget :/ Jag vet inte riktigt vad jag kommer att skriva om... Jag går ju i samma klass som Hanna så det blir kanske lite konstigt om vi båda loggar in efter skolan och skriver om vad vi har gjort under dagen :) Men jag tycker om att pilla med naglarna och måla dom :D Så det blir kanske lite bilder eller steg-för-steg :) Jag läser både Italienska och Spanska i skolan så det blir lätt en del läxor, så jag skyller på det om jag inte 'hinner' (glömmer) skriva :/ Böcker kanske jag kan skriva lite om.. Jag tycker om att läsa så om någon har ett tips på en bra ungdomsbok så kan man antingen skriva det som en kommentar eller mejla in den till oss : [email protected] !

Jag hoppas att ni fått en lite klarare 'bild' av mig nu :/ Bild kommer jag föresten lägga upp senare, just nu är jag inte hemma så jag har inte några bilder :D

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0