Snart sticker jag :D

Ja! Snart åker jag till Thailand. Jag hoppas att vattenmängden minskar tills dess :) Vi lånar ut huset medans vi är borta och åker påå torsdag :D Vi är borta i tre veckor. Jag ska föröka blogga och lägga upp bildeer, men det är inte säkert att jag kan komma in så jätteofta.. Hanna får blogga extra mycket under tiden :)
Nu går jag snart till scouterna :) Ska bli kul.
Jag lyckades förut fixa våran box/hårddisk till TV:n, så nu kan vi se på fler kanaler via den :) Min lillebror är överlycklig, och jag kan spela in dom program som jag missar när jag är borta :D
Nu blir det snart inga fler inlägg på ett tag :( Hehe...
Jag såg på Twilight förut :) Jag tycker att dom filmerna är ganska bra, men jag föredrar böckerna eller serier som t.ex. Vampire Diaaries... Där det inte är lika mycket drama. Jag har slutat se på riktig drama sen jag såg Melancolia med min kusin i sommras :/ Den var inte bra :/
Ha det bra! :D
Namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0