Breaking dawn -,-'

Det fjärde filmen baserad på Stephenie Meyers böcker om Edward och Bella visas på bio den 16 november, men på sf's hemsida står det att det kommer vara 15års gräns på den! Men det har hänt förut att det står en ålder först och att dom sedan ändrar.. Jag tror dom gjorde så på Eclipse och även på sista Harry Potter-filmen. Det är tråkigt, tycker jag, när det görs två filmer om en bok =( Dels så kostar det mer pengar för oss som vill köpa, men man måste också vänta mycket längre innan man får se andra delen.
Jag läser just nu om den andra boken - När jag hör din röst - . Jag tycker att Bella borde lyssnat på Jake och inte stuckit iväg efter Edward. Men det är kanske för att min "bok-bild" av Jake är så mycket snyggare än Edwards :D
Jag har målat färdigt mina naglar idag också :) Det tog ett tag och jag blev inte helt nöjd, men det duger :) Snart ska jag iväg på innebandy-träningen. Just nu känner jag att jag inte orkar men det blir alltid bättre när jag väl är där :/
Jag lägger kanske upp en bild på naglarna sen eller imorrn :/ Orkar inte plocka fram kameran nu...
Namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0