Soooola & BAAADA!!! ☼

Idag har vi legat och goีttat oss pa็ stranden heeeeela dan :D Haีrligt!!! Men pa็ resorten finns det internet... En timma kostar 100 bath, ca 20 kr. Det aีr faktiskt ganska dyrt om man jaีmfoีr med tidigare staีllen... Sist jag var inne kostade det 10 Bath/h (=ca 2kr) och daีr vi aีr nu kostar det 50/h (=ca 10kr)!!

Vi var och a็t pa็ et staีlle som heter Pen's och daีr aีr det jaีttegod mat!! Men jag fick inte med mig kameran... Inga bilder idag heller D: Risken finns att ni fa็r vaีnta tills jag kommer hem... Men jag ska foีrsoีka baีttra mig :D

Vet inte naีr jag kan logga in igen, men foีrhoppningsvis blir det snart :D
Men nu drar jag tillbax till bungalowen...
Namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0