Sitter pa็ internetcafe :D

Idag kom vi till staden Korat (stavningspolis?), efter att fo็rst a็kt buss i ca tre och en halv timma... Och imorrn a็ker vi vidare till havet! :D
Men den Thailaีnska maten som vi aีter a♣ีr bara baีst!! Till frukost: en lite juice. Lunch: Tva็ minestronesoppa-varmakoppen :D Middag: Burgare pa็ KFC!! Och man saีger att man a็ker hit foีr tre saker, Bad, Sol & maten :D
Men jag hade iallafall med mig kamera minnet hit och skulle visa lite bilder foีr er... Och vad upptaีcker jag da็? Det finns inget uttag i datan!! Men det blir en google-bild sa็laีnge...
Kentucky Fried Chicken aีr precis som Donken och BK en snabbmatskedja, men jag har aldrig sett den i Sverige...
Namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0