Sista dagen!!!

Nu är det sista dagen här i Thailand!! Det är så tråkigt att vi ska åka hem igen! :( Vid midnatt nån gång går planet.. D.v.s ca kl 18.00 svensk tid :D Jag köpte två örhängen idag ;) Ett par stjärnor med USA's flagga och ett par med ugglor :) Jag vet inte om jag kommer använda dom, men kanske....
Tiden är 6 h tidigare i Thailand än vad den är i Sverige, så jag kommer varken spela innebandy eller gå till scouterna på måndag eller tisdag. Så om Hanna vill kan vi kanske gå på bio då... :D Men vi kan ju också prata om det imorrgon :) Jag har köpt en present till Emelie också. Hon ska ha fest imorrn, men jag visste inte vad hon önskade sig så det är inte alls säkert att hon kommer tycka om det :/ Men jag hoppas att det går bra ändå... :D
Namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0