Hemma från filmen igen !

Nu har jag kommit hem igen !

Breaking Dawn var faktiskt helt OK. Men boken är (självklart?) bättre. Slutet var inte alls bra... Bella bara öppnade ögonen och sen blev allt svart. Men Jake är bara bäst!! Sååå snygg :D Taylor är den som passar bäst in på mina förväntningar... Men alla skådespelarna gör sitt jobb bra :D Men filmen var i helhet ganska bra... Jag kommer köpa den :D



Imorrn är det volleyboll på gympan... Och på fredag är det turnering mellan alla åttorna:D Jag har ju då inte varit med på en enda träningslektion eftersom jag varit bortrest så det kommer ju gå jättebra? :/ Men jag tränar ju iallafall imorrn...

Namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0