Fakta!

Namn: Hanna Ålder: 14 Längd: 1.65 tror jag xD Sko-storlek: 37-38-39 Bor: Hemma :) Gör just nu: Svarar på frågorna och lyssnar på musik(radio-nrj) Vad är du rädd för: Mördare typ.. eller att nått ska hända med min familj+insekter Vad är du mest nöjd med hos dig själv: ingen aning ;) Har du körkort och egen bil: Nej, men jag vill ha :D När grät du senast: jag grät nästan igår när jag såg på "Marley and me" När skrattade du senast: i morse vid frukosten :D Vem åkte du bil med sist: min pappa och syster tror jag :) Vem åt du mat med sist: Mamma,Pappa Elin och Elins kompis Amanda Vad var du rädd för när du var liten:Kommer inte ihåg :S Vad ville du, som liten bli när du blev stor:Polis,dansare och sångerska typ :) Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 10 ggr kanske? Värsta smärtan du råkat ut för: vet inte? Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min familj och mina vänner :D Någon du ser upp till: många! Har du varit utomlands någon gång: Danmark,Norge,Portugal,kanarieöarna,Thailand,cypern, Malta och England m.m. Vilken plats var finast: Thailand tror jag<3 Största stad/städer du varit i: London tor jag :) Har du någonsin tagit eller provat droger: Haha, nej. Rökt: Nej Snusat: nej! Druckit: Nej. Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: spelar ingen roll ;) snäll ska han i alla fall vara :) Finaste komplimang du fått: Fina ögon. Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: nej Har du någonsin gjort något kriminellt: Nej :) Storstad eller landet: Båda :) Hamburgare eller pizza: pizza Kött eller fisk: Kött. Hund eller katt: spelar ingen roll <3 Aftonbladet eller expressen:Aftonbladet. McDonalds eller Burger King: McDonalds pommes, burgers kings hamburgare<3 Sverige eller Utlandet: Båda :) Sport eller nyheter: Nyheter. Hockey eller fotboll: Fotboll! Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll! Sommar eller vinter: Sommar. Vår eller höst: Vår. Flyg eller tåg: Flyg. Bil eller buss: Bil. //Hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0