Aีnnu ett nytt staีlle!!

Iga็r spenderade vi ca tre timmar pa็ en buss... Jag har inte haft tid till att ladda upp na็gra biolder och datorn haีr aีr sa็ seg att jag naีstan inte orkar blogga ens. Men idag har vi varit pa็ na็t staีlle med massa statyer som en munk hade gjort foีr massa a็r sedan. Jag har visserligen varit daีr foีrut, men det var roligt. Och man kunde koีpa fiskmat daีr, foีr sjaีlen, sa dom. :D Jaja, men det var en jaีtte-haีftig staty av en Buddah men ormar bakom. Den var nog naีstan 15 meter hoีg!! Naีr jag kommer hem, eller naีr jag kommer till havet och fa็r mer tid ( och en snabbare dator ) ska jag foีrsoีka ladda upp lite bilder pa็ vad vi har varit och vad vi har gjort :D

Jag hatar att inte tanjentbordet aีr likadant som de i sverige... Jag hittar inte raีtt tanjenter :/
Det aีr ungefaีr 35 grader mitt pa็ dagen i skuggan och pa็ natten ca 20 grader!! Och vi har ingen aircon pa็ rummet!!!! Bara en gammal flaีkt... :(
Namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0