11!!!

Nu står det att det är 11 årsgräns på Breaking Dawn!! Jag vet, men jag kan inte sluta kolla !! :O

Idag är vi iallafall i en stad som heter Pattaya (stavningspolisen?)... Det är massor med barer och Thailändska tjejer, men det är väl bara att titta åt ett annat ha็ll... Det är jättemycket Ryssar här också :/ Tillochmed Thailändarna kan ryska, kanske inte vad man vill.

Vi stannar imorgon också och ska på ett akvarie/vattenland.. Som universeum kanske?

Men sen åker vi vidare till Bangkok och på lördag är vi påväg hem igen :( Men det har ju varit jätteroligt att vara här, även om det är den 10de gången jag är i Thailand :D Hehe... :D

Hoppas att jag komer tillbaka igen :)

Namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0